söndag 23 januari 2011

God service

Imorgon är sista dagen för jullklappsbyten i Magasin.

I vanliga fall är det 30 dagars öppet köp på våra varor, vilket jag tycker är otroligt generöst bara det, men från den sista helgen i oktober förra året har man kunnat köpa presenter med möjlighet att byta dem ända till ... just det: imorgon.

Förstår ni att jag och mina kollegor tycker det är dålig service när man "bara" kan byta julklappar till första veckan i januari? Snacka om att vi är bortskämda. Och att vi skämmer bort våra kunder. Men det är helt i linje med Magasins motto: Service is the keyword for Magasin.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Jag läser din blogg! Och det är så kul att läsa om vad du tänker och hur du har det. Särskilt härligt är det med uppdaterade bloggar nu när jag bara ligger hemma och väntar på att bebisen ska vilja komma ut!
kram

Anna sa...

Fint med ett livstecken! Följer din väntan på Facebook :)
Kram

Lovisa sa...

Oj, ja det var verkligen generöst. I min butik hade vi "bara" förlängt öppet köp till 7:e januari. Har också 30 dagar i vanliga fall. Det är kul att ge bra service till sina kunder!