söndag 14 november 2010

Have a bling-bling Christmas


Julen kommer alltid (för) tidigt när man jobbar i butik.

För två veckor sen började vi sälja julklappar på Magasin, d.v.s. bytesrätten gäller numera till den 24 januari 2011. Samtidigt packade varuhuset upp julsakerna till försäljning och ljusslingorna sattes upp utomhus. Mina kollegor har berättat om förra årets julmusik/muzak och jag är glad så länge de låter bli att spela den.

Den här veckan kom julen till Ordning & Reda. Om årets tema är smækkerlækkert eller möjligtvis ett mindre smickrande adjektiv låter jag er kunder bestämma.

Yo! God jul, mand! (ni hör att jag är dålig på hiphopska, va?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

flashiflash! Snyggt pimpad :) Hanna

Anna sa...

Tack! Tänkte det var dags för något nytt.

Alexandra sa...

Börjar ni alltså med julklappsförsäljning den 1 november? Vilken tid vi lever i..

Anna sa...

Jag vet det är tidigt men det var ändå kunder som blev sura i oktober för att de inte kunde köpa sina julklappar då.