lördag 19 mars 2011

Lördagkväll

I vanliga fall har jag inga problem med att bo ensam, men det finns några tillfällen när jag verkligen saknar att ha någon annan i huset.

Någon som kan lägga en kall hand på mina brännheta feberkinder. Någon som ser till att jag tentapluggar. Någon som försöker få mig att äta trots att jag mår illa och knappt ätit på hela dagen (och som finns där om magen skulle protestera). Men som sagt, det händer inte så ofta.

Nu ska jag gå och lägga mig med min nya rumskompis Ibuprofen. Har hört att det är den bästa medicinen.

4 kommentarer:

sara sa...

åh, stackare!!! det är inget kul att vara själv när man är sjuk. krya på dig!

Anna sa...

Tack Sara! Det känns lite bättre idag. Ingen feber i alla fall.

Lovisa sa...

Usch, vad trist att vara sjuk. Speciellt om man inte har någon som kan klappa på en. Hoppas du blivit frisk nu! Kram

Anna sa...

Ja det var inte skoj... men jag mår bättre nu.