måndag 25 oktober 2010

Femårskalas

Ledsen för dålig bildkvalitet. Svårt ljus i rummet...

Började dagen med att göra en beställning från Flatebö. Jag kunde inte vänta till jul och dessutom har de femårsjubileum denna veckan så det innebar en del fördelar att beställa redan nu. Gör det du också!

Denna underbara webbutik blev jag introducerad till för snart två år sen av min vän Amanda. Earthpositive-tygkassen i 100% ekologisk bomull är en favorit. Deras pins likaså. Några har jag köpt i butiken Joffi i Kristianstad.

Idag kikade jag för första gången in på Fru Flatebös blogg. "Hyfsat sprallig" och otroligt inspirerande. Jag var bara tvungen att snabbkolla igenom hela bloggen på lunchen. Nu är jag laddad för bloggandet igen!

3 kommentarer:

Fru Flatebö sa...

Åhduamej så roligt! Fint skrivet, tack!! :) Hoppas du blir lika nöjd med grejerna den här gången! Nu är det min tur att kolla genom bloggen - din!
Kram

Anonym sa...

Hej Anna!
Tänka sig att jag får stå omnämnd i din blogg!! Det var en ära:) Jag minns knappt att det var jag som berättade om Flatebö för dig..men så bra!!
Vilken fin blogg du har också! Inte sett den förut, men absolut inte sista gången;)
Kram på dig

Anna sa...

Tack Amanda!
KRAMAR