lördag 9 oktober 2010

LEDIG!

Den senaste månaden har jag jobbat och bara haft enstaka lediga dagar men nu är jag äntligen ledig inte två dagar i rad utan t.o.m. tre! I torsdags efter jobbet åkte jag över bron för att vila upp mig. Vad man gör en helt ledig dag hos sin bror och föräldrarna?

Går upp när klockan ringer, utan att snooza en enda gång. När hände det senast?
Bakar fyra olika sorter. Ändå är jag sugen på att baka mer idag...
Lyssnar en (obligatorisk) omgång på Kåldolmar och kalsipper.
Läser ikapp på de bloggar jag följer. Hade en månads gamla inlägg att ta mig igenom.
Ser två avsnitt av Blekingegadebanden. Första delen var väl okej, men andra delen slutade faktiskt spännande så nu vill jag se resten också!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Det låter jätteskönt! Och vad konstigt det är att man kan gå upp utan snooze när man är ledig...

Anna sa...

Det ÄR jätteskönt och verkligen konstigt att det inte är några problem med att gå upp.