tisdag 28 juni 2011

Fortsättning följer?

Var leder vägen?

När min tid på den här sidan snart är slut närmar också bloggen sig sitt slut. Jag kommer skriva lite under sommaren, men inte alls lika ofta som nu. Veckans bild kommer publiceras här i väntan på en eventuell fortsättning. För visst har jag idéer och tankar om en ny blogg. Temat är dock ännu inte fastlagt. Det finns några frågor som kvarstår.

Vad vill du läsa om? Vad ska just jag skriva om? Hur ska man skriva för att du ska vilja kommentera? Och till alla bloggare där ute: vilken bloggtjänst ska jag välja? (wordpress, spotlife, blogg.se etc.) Vad är för- och nackdelarna med just den du har?

2 kommentarer:

Margareta sa...

Det var ju för väl att läsa att du tänker fortsätta att blogga.

Dela gärna med dig om du får synpunkter på bloggtjänster för jag undrar också om för- och nackdelar. Jag har varit lite sugen på Wordpress utan att egentligen veta varför.

Elin sa...

Jag är dålig på att läsa bloggar, läser bara 2. Vet egentligen inte varför.. Jag tycker den fotoutmaning ni har igång är väldigt spännande att följa (så där går jag ju faktiskt in och kollar på 2 bloggar till). Svårt med ett tema; men kanske böcker?! Ja, det skulle du kunna skriva perfekt om!!
Kramkram!