fredag 24 juni 2011

Topp 3: Snyggast

Olika sidor av Thure

Snyggaste skådade dansk

Jag tycker inte man kan tävla i utseende därför består den här Topp 3 egentligen bara av en etta men för att ingen skulle knorra gjorde jag en komplett lista ändå.

Topp 3: snyggast

Thure Lindhardt - det här året har jag upptäckt en otroligt duktig (och snygg) skåde-spelande dansk. Jag har sett honom i Flammen & Citronen, Into the wild, Blekingegade och Nordkraft under mina dagar på den här sidan.

Magasinfrämling - en dag stod jag och pratade med några kollegor då en av dem plötsligt blev helt tyst. Ingen av oss andra förstod varför. Hon berättade efter en stund - när hon återfått talförmågan - att hon sett den snyggaste mannen i sitt liv. Tyvärr fick vi andra inte se honom, men han förtjänar en plats på listan ändå.

Danskar - de som känner mig vet att jag har en förkärlek till folket på den här sidan. De har något speciellt. Ett snyggt yttre. Synd att det inte räcker.

Topp 3 är svar på Martinas frågor.

2 kommentarer:

Margareta sa...

Efter några timmar på Kastrups flygplats tycker jag det är lätt att konstatera att skandinaverna är vackra/snygga. Min man tycker dock att danska män är fula. Jag är benägen att hålla med men visst finns det undantag.

Anna sa...

Man får tycka olika helt enkelt. Kul du är tillbaka!